Re: Wroclawskie grupy news dostepne poza Wroclawiem

Autor: R.Adamiec (R.Adamiec_at_coi.pw.edu.pl)
Data: Tue 07 Jun 1994 - 11:19:08 MET DST

> No wiec moje zdanie jest takie ze NASK tu do niczego potrzebny nie
> jest... tzn. Mozna te grupy zrobic samemu, bez wzgledu na to czy sie to
> NASKowi podoba czy nie. NASK sie po prostu do tego bedzie musial
> dostosowac, a jak nie, to nie... pusci sie te grupy z ominieciem bilbo.
> To jest zreszta najmniejszy problem w tym wszystkim... (IMHO)

Twarde, meskie slowa ... Wszystko mozna, tylko poco? Mozemy sobie napsuc
krwi poprzez takie spory (i miec kilka niezaleznych, samodzielnych etc.
zrodel newsow), a mozemy tez byc zadowoleni, sznowac sie wzajemnie
i miec tylko jedno :)

Moze zanim atmosfera sie niepotrzebnie podgrzeje zadam putanusio:

Czy ktos zapytal niejakiego Jasia Motoszko (jasio_at_nask.org.pl) o mozliwosc
centralnego dalaczenia grup pl.* na jego maszynie, czyli czy ktos chce
czy nie - u zrodla?

Bo moze jednak da sie to zrobic od reki i (jak w wiekszosci przypadkow)
te wszystkie gromkie okrzyki bojowe sa niepotrzebne?

Moze (cyt.) "NASK tu do niczego potrzebny nie jest" ale bez Jasia to chyba
trudno jednak cos konkretnego zrobic ... :)

R.