Re: Wroclawskie grupy news dostepne poza Wroclawiem

Autor: R.Adamiec (R.Adamiec_at_coi.pw.edu.pl)
Data: Mon 06 Jun 1994 - 16:08:56 MET DST

> Alez nie, gdziezbym smial cos takiego sugerowac! :-) Chodzilo mi tylko o to,
> ze skoro NASK wzial na siebie trudne (*) i niewdzieczne (**) zadanie
> zapewniania feedu newsowego dla swoich klientow, to musialby feedowac te
> grupy - nie ma chyba sensu robienie 2 osobnych feedow, jednego dla grup
> ogolnoswiatowych z NASK i drugiego dla pl.* skadinad...

Swieta prawda, tylko jedno slowo komentarza: ktos ten feed moglby przygolowac
a "news.nask.org.pl" by go sciagal dla nazwijmy to reszty.

A mowiac otwartym tekstem: moze tak bysmy zaczeli mowic w pierwszej osobie
(JA to zrobie, nie zrobie etc.) zamiast w trzeciej (ON cos zrobil, nie zrobil,
 powinien, nie powinien itp.). Oczywiscie jezeli sie nie myle, ze polip jest
lista dyskusyjna ktora ma pomagac nam w rozwoju sieci a nie plotkarska i
nalezy na niej wyrazac swoje rozliczne aczkolwiek ukierunkowane frustracje ...

Jezeli sie jednak myle i szanowne forum chce sobie jedynie pogadac jak jest zle
i nic _SAMEMU_ nie robic zeby bylo lepiej to prosze o te bezcenna informacje.

R.