Re: Oprogramowanie dla Internetu

Autor: Jaroslaw Rafa (sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 16 May 1994 - 19:52:16 MET DST

Dzieki wszystkim ktorzy odpowiedzieli na moje pytanie w sprawie
oprogramowania Internetowego (oczywiscie jezeli ktos ma cos jeszcze do
dodania, nadal bede bardzo wdzieczny).

Szymon Sokol pisze:

> Nie, sa dostepne browsery WWW pod DOS - wiem o DOSowej wersji Lynxa
Wiesz, gdzie ja znalezc ?

> Istnieje kilka takich kerneli - podobno najlepsze sa komercyjne: PC/TCP
> i Wollongong; ale jest tez Trumpet TCP i WATTCP - oba PD.
A jak z klientami do nich ? (chodzi mi o te PD - komercyjne na razie nie
interesuja mnie, gdyz uczelnia nie ma na nie pieniedzy. Jezeli dostane
pieniadze na grant to moze wtedy je kupie.) No i skad to sciagnac.

Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl