Re: SLIP

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_oso.chalmers.se)
Data: Sat 07 May 1994 - 17:26:29 MET DST

Jaroslaw Strzalkowski writes:

> Ale mozna to zrobic lepiej - i autoryzacje zrobic i nie robic blokad routingu.
> No tak, mi tez by sie to podobalo - tyle ze nie moge, bo mi Cyfronet
> routing ucial. Nawet nie moge sie pop3'em dostac na moja uniwersytecka
> maszyne, bo to juz nie jest domena cyf-kr.
> Jak zechce sobie poczte przeczytac to robie:

> Jesli to nie jest dziwaczne, to ja jestem Kubus Puchatek.

Dziwactwo niech sie dziwactwem odciska - teraz mozesz sobie puscic 2
term-y (Linux-cyfronet, cyfronet-galaxy) albo tcpserv i zniwelowac ta
blokade...

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se rzm_at_mat.uni.torun.pl <-finger for public
snail: Omgangen 464-82, 412-80 Goteborg, Sweden; tel: +46-31-7780831      key