Karta Ethernet

Autor: Marek Gierlach (gierlach_at_kubus.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 18 Apr 1994 - 14:49:16 MET DST

 Witam
Wielka prosba !!!

   Czy ktos moze jest w posiadaniu (badz zna jakis dostep) do materialow
na temat karty Ethernet. Dokladnie interesuje mnie funkcjonowanie karty
na poziomie fizycznym. Szczegolnie interesowalaby mnie jakas instrukcja
serwisowa nienajstarszej karty, aczkolwiek bede wdzieczny za wszelkie
informacje o zrodlach na ten temat. I druga wielka prosba o podobnym
charakterze ale temat inny , a mianowicie : " Bezprzewodowy Ethernet ".
   Bardzo prosze o kontakt na prywatny adres E-maila. Jesli ktos spoza
Krakowa zechcialby mi pomoc np. poprzez przesylke kserokopi (bylby to
jednak szczyt uprzejmosci i specjalnie tego nie oczekuje, gdyz nie chcialbym
specjalnie zwaracac komus glowe moimi problemami) to jestem oczywiscie
gotow pokryc wszelkie koszty , jednak prosilbym o wczesniejsza wiadomosc
poprzez E-mail.
   Z gory serdecznie dziekuje.

   Marek.

E-mail: gierlach_at_student.uci.agh.edu.pl
        gierlach_at_kubus.uci.agh.edu.pl