Re: propozycja zakupu oprogramowania firmy FTP Software

Autor: Andrzej Marecki (amarecki_at_mpifr-bonn.mpg.de)
Data: Wed 16 Mar 1994 - 11:00:22 MET

> Nie ukrywam, ze propozycja jest atrakcyjna z uwagi na jakosc tego
> oprogramowania (sam bym wzial na takich warunkach ze 200 licencji),
> ale w tej sytuacji mam kolejna propozycje:
> aby firma ATM przed ta akcja postarala sie o polonizacje oprogramowania.
Popieram! Ale o jaka polonizacje Ci chodzi?
Czy tak jak spolonizowane sa okna? Ze zamiast "please wait" bedzie
"prosze czekac", a zamiast "server" bedzie... no wlasnie, co ma byc?
Takiej "polonizacji" dla srodowiska _akademickiego_ nie popieram.
Ale zapewne masz na mysli kwestie polskich znakow. Tu - zgoda.

Osobny problem, to dokumentacja. Jest to nb. przegadana cegla.
Kto to przetlumaczy? I za ile? Tu znow jestem "przeciw", ale zaloze
sie, ze nie to miales na mysli.

> Gdyby mialo ono byc rozprowadzane w wersji angielskiej, to nadal
> preferowalbym software public domain.
Ktory public domain TCP/IP software dla PC jest (juz) spolonizowany?
I w jakim sensie?

Moj komentarz na uboczu. Ciekawe, czy wybuchnie "wojna cenowa" miedzy ATM
a resellerami SUN-a (np. Solidex-em), ktorzy beda postawieni w trudnej
sytuacji ze swoim PC-NFS. Ktory nb. nie jest przeciez gorszy
(mowie to jako zwolennik jednak PC/TCP), a w dodatku dosc rozpowszechniony
w Polsce, tak jak SUN-y.

Andrzej

Andrzej Marecki  |    Internet:   amarecki_at_mpifr-bonn.mpg.de
                 |    Phone:      +49 228 525356
                 |    Snail mail: Max-Planck-Institut fuer Radioastronomie
                 |                Postfach 2024, 53010 Bonn
"If probability of intelligent life is zero, this means we are not here.
Or that we are not intelligent." - David Florez