Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 09 Sep 2024 10:01:02 GMT
On 2024-09-09, Ewa <ED@comp.pl> wrote:
> Nie chciałam o tym pisać, bo jest to zwykle wyśmiewane,
> ale dla mnie podświetlana klawiatura jest cechą numer 1.
> Często używam laptopa w nieoświetlonym pokoju (konieczność)
> i podświetlana klawiatura jest niezbędna.

Też często korzystam po ciemku czy w półmroku a wirtuozem klawiatury nie
jestem co będzie trafiał w klawisze z zamkniętymi oczami. To dla mnie
duża wygoda.

> Inna cecha to mocne zawiasy. W poprzednim laptopie kupiłam
> nowe zawiasy i sama podmieniłam. Było OK. Niestety, potem
> tamten laptop zepsuł się tak, że naprawa już nie miała sensu.
> W obecnym laptopie zawiasy zepsuły się dużo szybciej i nie
> chce mi się już bawić w wymianę zawiasów. Zaznaczę od razu,
> że zawsze używam laptopa bardzo uważnie, jeśli chodzi
> o zawiasy też.

Czy to jest nadal taki problem? 20 lat temu to te zawiasy padały
faktycznie jak muchy. Mój poprzedni Dell, xps 13" wytrzymał kilkakrotne
otwieranie i zamykanie każdego dnia przez coś 6 lat. Sam nie jestem zbyt
uważnym użytkownikiem. ZPS nadal jest sprawny, ale 8GB RAMu przestało
wystarczać, a jest wlutowane. Ale pewnie się wtopy zdarzają i zawsze
trzeba opinie sprawdzić.

--
Marcin