Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 08 Sep 2024 22:54:41 GMT
On 2024-09-08, Ewa <ED@comp.pl> wrote:

> To jest to. Dzięki.
>
> Nie znalazłam możliwości takich zaznaczeń ani na Allegro,
> ani w MediaExpert, ani na Euro. Może źle szukałam.
>
> Jednak wysyłając moją prośbę na grupę myślałam raczej
> o konkretnych sklepach komputerowych licząc na to,
> że tam będzie możliwość dokładniejszego wyboru.
> Chyba coś takiego było kiedyś na stronie x-kom,
> ale teraz tego nie widzę.
>
> Musze jeszcze spróbować używając przeglądarki Edge.
> FireFox już kilka razy mnie zawiódł, ale jakoś jestem
> do niego przyzwyczajona i zawsze od niego zaczynam.

Dlaczego Edge miałby tu być w czymkolwiek lepszy? Jak sam co parę lat
szukam to najpierw ustalam cechę, lub dwie, które są relatywnie
największym wyzwaniem. U mnie to prawie zawsze podświetlana klawiatura,
co wycina 95% modeli. Dalej zakres przekątnej ekranu i minimalna pamięć.
Reszta to kwestia głównie budżetu, potem marki.
Gorzej jak nie ma cech specyficznych i marek, ale to wtedy taką cechą
robi się budżet.

A czego Ci brakuje w Euro czy na Allegro?

--
Marcin