Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 09 Sep 2024 09:40:11 GMT
On 2024-09-09, Ewa <ED@comp.pl> wrote:

> Czy mógłbyś napisać jak szukasz modeli z podświetlana klawiaturą.
> Może masz jakiś patent?

Po prostu szukam googlem po backlit keyboard i wychodzą m.in. strony
gdzie są zestawienia.
Np. https://www.laptopstation.co.uk/collections/laptops-with-backlit-keyboards
Zresztą jak tak szukasz, to google też podaje propozycje i namiary z ceną.

Potem wybieram co mi leży i weryfikuje w tym cenę na lokalnym (tj.
polskim w Twoim przypadku) rynku. Potem opinie o modelu i już.

Wiem, że Dell, HP, Lenovo, Asus, i "maki" mają takie modele (Acerom nie
ufam). Problem jest taki, że zwykle są to modele z górnej półki, ale
ostatnio coś się jakby ruszyło i chyba z pół roku temu kupiłem Dell'a
Inspiron 14 5430 z taką klawiaturą - wcześniej miały ją XPSy i droższe
Latitude. Kontrkandydatem był jakiś HP w podobnej cenie i jeszcze
obudowie metalowej, ale nie był w rozsądnym czasie dostępny. Też można
popatrzeć bezpośrednio u producentów co mają w ofercie i poszukać po
modelach.

--
Marcin