Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jakie sterowniki w 2024r

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jakie sterowniki w 2024r
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 21 Jul 2024 22:55:53 +0200
Dnia Sun, 21 Jul 2024 21:17:57 +0200, szopen napisał(a):

> Żadnych... wystarczy Ubuntu, ogarnia wszystko, włącznie z drukarkami
> sieciowymi. Bez instalowania czegokolwiek.

Wiele razy spotykałem sprzęt nie obsługiwany przez Ubuntu a tym badziej
Debiana.
Nie pamiętam dokładnie, ale były to wieloportowe karty sieciowe, buforowane
serwerowe karty sieciowe, macierze RAID, nawet pamiętam karty graficzne i
dźwiękowe, które nie chciały się dogadać z Ubuntu.
Nie mam na myśli bynajmniej kompilacji jednocyfrowych, tylko raczej od
jakiejś 12. lub 14. w górę.

Z drukarkami GDI też mogą być problemy, podobnie ze skanerami.

--
Pozdrawiam.

Adam