Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jakie sterowniki w 2024r

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jakie sterowniki w 2024r
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 20 Jul 2024 22:31:32 +0100
in <xo7rahobirsb.1l459atjqkuvm.dlg@40tude.net">news:xo7rahobirsb.1l459atjqkuvm.dlg@40tude.net>
user Adam pisze tak:

> Albo podnieś do Win 11 i raczej wszysto z marszu będzie OK,

a ma w11 zaokrąglone przyciski? to nie chcę ;)

> (jeśli to Dell), to zainstaluj Dell Command Update i on Ci
> wszystko dociągnie.

Chyba mnie nie zrozumiałeś. Chodzi mi o rzecz odwrotna jak najmniej
sterowników zainstalować, powyłączac w BIOS co się da serial, paralell,
karte SD, taczpad, mikrofon, kamerę, budzenia, SATA, thunderbolty, doki
i inne gówna a nie "wszystko dociągnie"

Sterowniki zabieraja miejsce na sysku 32gb.

np Audio Driver 268 MB

> Ewentualnie z tego lub innego komputera (pod Windows) pobierz
> program Dell OS Recovert Tool i podając w nim ST swojego komputera
> pobierzesz instalator dedykowany dla Twojego komputera z już
> zaszytymi wszystkimi sterownikami.
>
> Przy braku istotnych sterowników, (np. Intel Management Engine
> spośród cytowanych przez Ciebie) system może znacznie wolniej
> działać lub nie obsługiwać niektórych funkcji - jak np. uśpienie,
> funkcje zarządzania ładowaniem itp.

o o dobrze kombinujesz

ta zgaga Intel Management Engine
nie wiadomo co robi w tle, bez sterownika też żyje?

a co w przypadku braku

Intel Rapid Storage Technology Driver

on chyba jest niepotrzebny przy dysku nie SATA?

> No i standard: zmień zasilacz ;)

Sterownik odnosi się do sprzetu.

--
Piter