Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jakie sterowniki w 2024r

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jakie sterowniki w 2024r
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 22 Jul 2024 22:30:45 +0200
Dnia Mon, 22 Jul 2024 19:25:10 +0100, PiteR napisał(a):

> in <news:v7hbr8$jmj$1@news.chmurka.net>

> w pracy wyrzucają dyski 16gb ssd
> przechwytuję je ;)
>
> może w10 się zmieści?

> to ty to wiesz
>
> dlatego pytam.

Do starszych systemów był program XPLite, którym można było dośćistotnie
modyfikować ISO widowsa. Modyfikować w obie strony, czyli zarówno usuwać
niepotrzebne funkcje/programy itp. jak i dodawać (integrować) bp.
sterowniki.
Tym programem można było znacznie odchudzić instalkę, a co za tym idize,
także i instalowany z niej system.

Nie wiem, czy są tego typu narzędzia do Win10/11.

P.S.
Popatrzyłem, coś znalazłem:
https://windowsxlite.com

Zobacz, może tego szukasz.