Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Głośniki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Głośniki
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 14 Apr 2024 12:49:40 +0200
Witam,
Potrzebuję dobrze grające głośniki (2)do komputera o szerokości do 14 cm.Podłączane do gniazdka w ścianie, czyli z wtyczką do prądu oraz wtyczkami chinch do głośnika. Głośnik jednen z drugim powinien był połączony kabelkiem.

Wszędzie gdzie patrzę to głośniko albo na USB albo do Bluetooth, a ja takich nie chcę. Miałam do tej pory głośniki kupione jeszcze w Optimusie - bardzo ciężkie, ale świetne. NTrust Soundwawe 20. Teraz mi padły, nie włączają się. Zawsze po włączeniu zapalało się małe czerwone światełko. Teraz martwe. Może to padł kabel z wtyczką, ale i tak mi nikt tych głośników nie naprawi. Proszę, jak ktoś wie gdzie kupić normalne głośniki do komputera o podpowiedż. W laptopie mam jako tako dobry dżwięk, ale to nie to co oddzielne głośniki. Te miałam do komputera.

--
animka