Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Auto autoracker GF-09 - problem z uruchomieniem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Auto autoracker GF-09 - problem z uruchomieniem
From: universi <universis@interia.pl>
Date: Sun, 17 Mar 2024 14:44:16 +0000
Piszę tutaj bo grupa o gps to chyba jest martwa. Kupiłem autotracker GF-09 - ponoć zapisuje tracki na karcie pamięci (nie jestem tego pewien) i wysyła przez komórkowy GPRS te dane na inną komórkę. Kupiłem i uruchomiłem nową kartę SIM i wraz z kartą pamięci włożyłem do tego czegoś. W instrukcji piszą żeby wpisać numer IMEI który jest przyklejony na boku urządzenia i potem hasło. No tak, ale gdzie to wpisać - rozumiem żeby było widać urządzenie przez Wi-Fi lub na Bluetooth, ale nie ma go nigdzie. Sciągnałem do tego odpowiedni PDF, ale jeszcze gorzej bo tam piszą o: monitor#13333333333, co zupełnie zbija mnie z tropu. Link do tego pdf: https://p.globalsources.com/IMAGES/PDT/SPEC/535/K1192879535.pdf . Proszę o jakąś pomoc.