Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka do auta i pod pache

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka do auta i pod pache
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 17 Mar 2024 01:42:57 +0100
Dnia Sat, 16 Mar 2024 19:22:33 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> Czasem potrzebuję coś wydrukować u klienta, umowę z załącznikami lub ulotkę,
> nie u każdego klienta da się z klienta drukarki.
> Szukam więc jakiegoś malucha, którego zmieszczę do torby zwykłej z uszami lub
> na kółkach.
> Raczej nie atrament, bo zawsze mi zasychały albo .
> Czyli raczej laser (chyba że nadal w ofercie są woskowe i podobne?).
> Sprzeczne z powyższym jest, że wolałbym kolor, ale laser kolor nawet
> jednofunkcyjna to chyba z przyczepką bym musiał do windy
> klienta, a trafiają się czwarte po schodach ;-)
> [...]

Kredkowych już dawno nie widziałem, ale teraz zobaczyłem coś, od czego
drukarki zaczynały: termiczna

https://www.brother.pl/printers/portable-printers/pj-883

Bywały podobne atramentówki, widziałem podobne laserówki mono.

Ale przez te kilka-kilkanaście miesięcy, zanim nie wejdzie KSEF, to może i
ta termiczna z linku by się sprawdziła do faktur?

Zobaxcz jeszcze choćby tutaj:
https://www.techradar.com/news/best-portable-printers

Ja nie podpowiem, bo mobilnych już dawno nie sprzedawałem, żaden z klientów
takowej nie posiada.

--
Pozdrawiam.

Adam