Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] MBR GPT itd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] MBR GPT itd
From: Trybun <MLSCh@jachu.cb>
Date: Fri, 26 Jan 2024 10:23:18 +0100

W dniu 24 sty 2024 o 12:41, Trybun pisze:

>   Czyli wbrew komunikatowi myślisz że to jednak nie MBR w parze
>  z UEFI jest przyczyną? Jakaś wadliwa kopia instalacyjna 10ki?

Z MBR nie wystartujesz -- mając w BIOSie UEFI.
Jakkolwiek jesteś silny -- nie tylko grawitacji nie
pokonasz, ale także niektórych ludzkich decyzji...

Do UEFI są dyski GPT.

Laptop ma/miał HDD i MBR fabryczne. Dołożony SDD to także MBR. Nie instalowałem na nich Windows 64bit ale przywracanie systemu czy przenoszenie nie sprawiało żadnych problemów. Także bez problemów z uruchamianiem, no i nie można pominąć faktu że 10 32bit da się zainstalować i uruchomić.  Tak więc jak widać problem jest bardziej złożony..