Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] MBR GPT itd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] MBR GPT itd
From: Trybun <MLSCh@jachu.cb>
Date: Sun, 21 Jan 2024 17:10:52 +0100
W dniu 19 sty 2024 o 09:07, Trybun pisze:

> Wobec tego że nie szło zainstalować 10ki na surowym

Zwykle klonuję...

> konwersja SSD do MBR, i przenosiny za pomocą programu Aiomi, wszystko

Chyba AOMEI

Tak, moje przejęzyczenie.

> poszło jak zawsze bez błędów.
> Restart kompa, wejście do BIOS i ustawienie SSD jako pierwszego dysku,
> ponowny restart, pokazuje się okienko logowania Windows które zaraz
> znika pozostaje na ekranie tylko ikonka klepsydry, system nie
> startuje, mało tego, po kolejnym restarcie nie można wejść do BIOS,
> komp nie reaguje klawisz DELETE, wielokrotne próby i nadal to samo.
> Dopiero wyjęcie SSD ożywia komputer, czyli jest dostęp do

Qrdeaux! Tyle razy to robiłem -- bezproblemowo...
Skąd inni (teraz Ty akurat) biorą te problemy?!

To samo u mnie, nawet na tym laptopie robiłem to bezproblemowo wiele razy. Co nowego zrobiłem ostatnio i zaczęły się problemy to tylko konwersja dysku na GPT, ale powrót do MBR nic nie dał