Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zasilanie RTX3060TI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zasilanie RTX3060TI
From: pioruns <www@com.pl>
Date: Thu, 30 Nov 2023 11:25:45 -0000 (UTC)
On Fri, 17 Nov 2023 22:24:09 +0100, Atlantis wrote:

> Obecność dodatkowego złącza w 3060TI wynika jedynie z
> ograniczeń pojedynczej pojedynczego, ośmiopinowego gniazdka?

Zgadza sie.

> Jeden kabel
> poradzi sobie z zasilaniem karty?

1x 8pin nie odpali karty, ona ma zapewne sensor ktory bedzie czekal na
2x8pin zanim karta sie zalaczy. Ale Ty chyba pytasz o kabel z zasilacza
ktory ma 2x8pin na koncu - odpowiedz na to ponizej.

> A może do drugiego gniazdka powinienem
> poprowadzić zupełnie oddzielny kabel z zasilacza?

Tutaj heby zasugerowal zeby tak wlasnie zrobic, ale nie jest to konieczne.
Ja mam zasilacz EVGA 650W, tez ma 2 grube kable, w kazdym 2x8pin. Przez
lata uzywalem jednego kabla aby zasilic karte Radeon ktora bierze 2x8pin.
Ale przy ostatniej przebudowie zainstalowalem drugi kabel, i teraz z
kazdego biore 1x8pin, wlasnie zeby zmniejszyc obciazenie przewodow, jak
mowi heby, jak mozna, to czemu nie.

--
pozdrawiam,   pioruns