Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka drukarka atramentowa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka drukarka atramentowa?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 22 Oct 2023 22:33:25 +0200
Dnia Sun, 22 Oct 2023 15:48:44 +0200, _Master_ napisał(a):

> Mój papier syntetyczny 260g nie może być GRZANY bo się "fałduje".
> 2 przeloty czy próby prostowania/prasowania/przygniatania nie dają
> zadowalającego efektu ;-)

Ok, i to jest ten wyjątek, o którym pisałem.
Wcześniej pisałeś o papierze, ale nie pisałeś, że to jakiś nietypowy.

Były dawniej drukarki kredkowe o jakości jeszcze lepszej od atramentówek,
stosowane do wydruków foto lub preprintów. One też mogły dowolnie długo
stać, podobnie jak lasrówki, ale chyba już ich nie ma w handlu.

--
Pozdrawiam.

Adam