Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Print serwer problemy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Print serwer problemy
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 22 Oct 2023 12:14:02 +0200
On 22/10/2023 00:19, Eneuel wrote:
:  Nalepiej ethernet, zamiast zabawkowej wifi
Co złego w Wi-Fi?

1) Upierdliwa konfiguracja, zazwyczaj przez apkę pisaną przez pijanych studentów, wymagająca kilkunastu minut wkurwiania się

2) Zazwyczaj nie działa lub działa jak chce i nie wiadomo dlaczego

3) Oszczędzają na wyświetlaczach, więc czesto nie wiadomo dlaczego nawet bardziej

4) Z kilku modeli z wifi, jakie miałem, lub miałem okazję "naprawiać", wszystkie sprawiały problemy z bardzo szerokiego spektrum, których źródłem był debilizm programistów embedded, projektowanie przez księgowych i religijne "im mniej przycisków tym prościej".

5) Drukarkę z ethernet podpinasz pod kabel i już. Te lepsze ładnie wyjaśnią jaki mają adres, na wyswietlaczu, co i tak jest zbędne, bo znadzie się zazwyczaj sama, w sieci, we współczesnych OSach.

6) Wifi to wstecznictwo wygody. Chyba że chcesz
   a) co godzinę drukować w innym pomieszczeniu
b) codziennie drukujesz "fotki z buziaczkiem" z telefonu i nie masz komputera