Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] komputer

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] komputer
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 03 Oct 2023 02:56:58 GMT
On 2023-10-02, krzysiek k <hitachi9a@gmail.com> wrote:
> mam taki komputer
>
> AMD Athlon XP 32 bit
> ASUS KT400
> 512MB RAM
> GeForce 6200 AGP x8
> SSD 120GB
>
> i moje pytanie do czego go wykorzystac

Do nauczenia się, że nie każdy sprawny sprzęt ma użytkowy sens. Za duże
TDP na serwer czegokolwiek. Zbyt nędzne funkcjonalnie na inne
zastosowania. Historycznie tez nic specjalnego. Mam kubeł takich (w
tym Durony, Pentium 4 i inne przejściowej epoki) wyłącznie z powodu
osobistych tendencji do dziadowania i bólu związanego z wyrzucaniem
sprawnych rzeczy.

> do neta sie nie da bo zadna przegladarka nie chce odpalic
>
> jakies propozycje ?

Rozbierz na częsci, zabezpiecz. Za jakiś dłuższy czas z sentymentu
złożysz i odpalisz ponownie, jeśli wczesniej nie wyrzucisz.

--
Marcin