Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] komputer

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] komputer
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Mon, 2 Oct 2023 13:25:09 -0700 (PDT)
On Monday, October 2, 2023 at 11:43:51 a.m. UTC-5, krzysiek k wrote:
> mam taki komputer
>
> AMD Athlon XP 32 bit
> ASUS KT400
> 512MB RAM
> GeForce 6200 AGP x8
> SSD 120GB
>
> i moje pytanie do czego go wykorzystac
>
> do neta sie nie da bo zadna przegladarka nie chce odpalic
>
> jakies propozycje ?
>
> na razie odpalilem DOS i gram w proste gry

Dysk i cpu wyjac, dyska uzyc, cpu do szuflady, reszte zezlomowac.

Mimo calej mojej milosci do nie smiecenia czy reuzywania, to bez dodania nieco
ramu, wymiany grafiki na cos nieco lepszego to ten sprzet sie nie nadaje na
retro granie czy domowy serwer.
Jak by ci ktos tam dolozyl ramu do 4GB i grafe podmienil na najlepsze co mozna
w agp wsadzic - obie rzeczy za darmo to bym to na maszyne do grania zaaranzowal.
Jakies xp, plus emulatory i stare gry (q3, cod, simsy wczesniejsze itp) to to
ma sens. Maly bo maly ale jakis ma.

Poza tym nie widze zastosowania poza jakimis super niszowymi sprawami.