Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 4TB 2.5 ale nie 15mm

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 4TB 2.5 ale nie 15mm
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Mon, 11 Sep 2023 13:37:44 -0700 (PDT)
On Monday, September 11, 2023 at 1:06:33 p.m. UTC-5, heby wrote:
> Nie mieści się do kilku latopów i dwóch terminali i kilku kieszeni USB.
> Mówie o sprzęcie archaicznym. Mam nawet laptopa Core2Duo gdzie się nie
> mieści, więc mowa o starożytności.
>
> Ogólnie 15mm to nie jest norma.
>
> Wiem, bo mam, przez przypadek, jakiegoś staruszka IDE w tym rozmiarze i
> go przymierzyłem do tego, co posiadam.
> A sprawdzałeś? Typowy koszyk na dysk i typowa grubośc dysku to 9-10mm.
> Ba, do jednego laptopa nawet taki nie wlazł - wymagał wersji 7mm.

Z pamieci pisze, zawsze bylo sporo placu w kieszeniach i dockach.
Patrze teraz w to co dostepne tu i owdzie i jakos mi sie nie rzuca w oczy zeby
grube byly. Zazwyczaj jednak w obudowach przenosnych siedza.

Z takich urzadzen gdzie placu malo to pamietam jakiegos lifebooka z p3 800mhz i
moze jakies ciensze lenovo ostatnio.
A tak to moje pasciaki to raczej luzno lataja w tych miejscach montowania.