Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 4TB 2.5 ale nie 15mm

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 4TB 2.5 ale nie 15mm
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 11 Sep 2023 20:06:08 +0200
On 11/09/2023 17:55, ptoki (ptoki) wrote:
Pytasz tak dla sportu czy gdzies ci sie takie 15mm nie miesci?

Nie mieści się do kilku latopów i dwóch terminali i kilku kieszeni USB. Mówie o sprzęcie archaicznym. Mam nawet laptopa Core2Duo gdzie się nie mieści, więc mowa o starożytności.

Ogólnie 15mm to nie jest norma.

Wiem, bo mam, przez przypadek, jakiegoś staruszka IDE w tym rozmiarze i go przymierzyłem do tego, co posiadam.

Pytam bo mi sie zdaje ze to jest non issue w przypadku wiekszosci sprzetow i
sie zastanawiam gdzie ktos moglby miec z tym problem.

A sprawdzałeś? Typowy koszyk na dysk i typowa grubośc dysku to 9-10mm. Ba, do jednego laptopa nawet taki nie wlazł - wymagał wersji 7mm.