Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Mały wyświelacz OLED wkładany do USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Mały wyświelacz OLED wkładany do USB
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 27 Jul 2023 17:23:12 +0200
Cześć.

Myślałem że to oczywiste, że ktoś to produkuje, ale po 10 minutach z google i ali... nie widzę.

Chciałbym mały dongle z wyświetlaczem oled, monochromatycznym, o niewielkiej rozdzielczości.

Musze na nim wyświetlić 3 liczby na maszynie bez monitora i tyle.

Mogę cos pozszywać na arduino, ale może jest gotowiec, bo to nie ja będę używać.

Ktoś widział taki dongle do PC z ładną obudową?

Na ali pełno monitorów albo samych wyświetlaczy...

Sterowanie idealnie z Pythona.

  • [PECET] Mały wyświelacz OLED wkładany do USB, heby <=