Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Replikator portów/stacja dokująca USB C

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Replikator portów/stacja dokująca USB C
From: Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
Date: Tue, 13 Jun 2023 13:18:12 +0200
W dniu 13.06.2023 o 12:45, heby pisze:
On 13/06/2023 12:18, Mirek Ptak wrote:
pozwalał by odpalić laptopa z zamkniętą pokrywą - znaczy z przyciskiem zasilania na replikatorze.

HP Thunderbolt Dock G2

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c06143904.pdf

Czy możecie coś zaproponować - coś co będzie kompatybilne z różnymi laptopami a przynajmniej z tym konkretnym?

Musisz niestety to sam sprawdzić. Ja tylko podrzucam coś, co widziałem u znajomego. U niego wciśnięcie przycisku na stacji powodowało uruchomnienie lub wybudzenie sprzętu z zamkniętą klapą (jakiś HP).

W opcjach zasilania:
po zamknięciu pokrywy ustawić-Nie rób nic (tzn.zostaje tak jak było przed zamknięciem pokrywy, tzn.laptop dalej działa)

Nie praktykowałam tego co chce Mirek Ptak, ale myślę, że to powinno działać.

--
animka