Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Replikator portów/stacja dokująca USB C

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Replikator portów/stacja dokująca USB C
From: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>
Date: Tue, 13 Jun 2023 12:18:09 +0200
Hello!

Rozpracowuję temat podłączenia laptopa (HP Pavilion 15-eh1144nw) do monitora i innych peryferiów za pomocą replikatora portów. Znalazłem już kilka ciekawych modeli, które w dużym stopniu spełniają moje oczekiwania (kilka portów USB, HDMI, GB LAN), ale nie znalazłem żadnego, który pozwalał by odpalić laptopa z zamkniętą pokrywą - znaczy z przyciskiem zasilania na replikatorze. Czy możecie coś zaproponować - coś co będzie kompatybilne z różnymi laptopami a przynajmniej z tym konkretnym?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om