Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zrąbana hybryda TPlinka....

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zrąbana hybryda TPlinka....
From: Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 1 Jun 2023 23:01:46 +0200
Na czwartym piętrze, na balkonie wisi hybryda (APek&antena) TPlinka
2.4 GHz a wewnątrz mieszkania wisi wewnętrzna Tenda 5 GHz. Na zewnątrz
mieszkania, na ulicy bezproblemowo łączę się smartfonem z Tendą, zaś
z hybrydą tymże telefonem nie mogę połączyć się -- ani blisko, ani
daleko, ani z przodu anteny, ani z tyłu...

Dwa wewnętrzne APki TPlinka (kultowe? 340) męczą się bezprzewodową
łącznością -- domagając się częstych restartów, bez których słabo
pracują.

-=-

Co należy poprawić w tych hybrydach, by ,,odmłodniały''? Pracują coraz
gorzej a na ich problemy nakładają się inne: inne nadajniki, drzewa, pogoda...

Mogę wymienić na nowe -- ale komplecik 5 GHz kosztuje ponad pół tałzena
pln; mogę zainwestować w tańsze, ale chyba nie warto...

Jeśli któreś są obsługiwane przez dd-wrt, a wygląda, że "kultowa" 340ka się nie łapie, to jest szansa, że coś się polepszy.

A może trzeba zaglądnąć pod obudowę i spękane lutowie vel ROHS comatible, poprawić?
--
Olek