Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] upgrade Xeon E5-1620 v3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] upgrade Xeon E5-1620 v3
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 28 May 2023 04:26:40 +0100
in <news:u4pja2$v6g$2$m4rkiz@news.chmurka.net>
user m4rkiz pisze tak:

> dużo większy sens bedzie miało kupienie karty graficznej czy
> zmiana platformy na taką, która wspiera sprzętowo to co chcesz
> robić
>
> hevc (kaby lake i nowsze) albo NVENC od nvidii
> https://en.wikipedia.org/wiki/Nvidia_NVENC

ok znalazłem kiedyś na śmietniku taką kartę

NVIDIA Quadro M4000

https://www.techpowerup.com/gpu-specs/quadro-m4000.c2757
https://www.ebay.co.uk/itm/225567616934

Dołożyłem do tego kompa z Xeonem. Wygląda, że Handbrakę jej używa.
Z około 70 klatek/s 1080p zrobiło się około 130kl/s

dla mnie bomba

Tylko pojawił się problem bo dwie karty graf Nvidia nie chcą działać
razem. Pojawia się wykrzyknik w devices naprzemiennie jak odinstaluję
drugą.

Zainstalowałem sterowniki dla GT1030 i M4000 no i zawsze jednej nie
pasuje sterownik od drugiej.

Czy można mieć w ogóle dwie Nvidie w jednym pc bez konfliktu?

Zauważyłem też że MPC HC z jakiegoś powodu nie korzysta z M4000 i
wszystko spada na procesor który nie wyrabia z odtwarzaniem 2160p.
To lipa.

--
Piter

za Tuska nie mieliście Tik Toka