Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [ot] Tłumaczenie srt

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [ot] Tłumaczenie srt
From: Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
Date: Tue, 11 Apr 2023 03:53:55 +0200
W dniu 08.04.2023 o 13:23, Trybun pisze:
W dniu 22.03.2023 o 15:23, heby pisze:
On 21/03/2023 08:55, Trybun wrote:
Generowanie etykiet

Nic nie generujesz. Klikasz "zwracam" w allegro, owijasz towar w tekturę, podchodzisz do paczkomatu, wpisujesz kod z SMSa, otwiera się dziura, wkładasz, zamykasz.

Jako klient poza allegro, drukujesz PDFa którego dostajesz mailem po zapłaceniu nastu zł, naklejasz, albo wkładasz w przylgę, podchodzisz do dowolnego paczkomatu, pokazujesz kod paskowy, wkładasz i już.

, mam korzystać z paczkomatów których położenia nie znam

Jest od tego mapa. Argument bez sensu. W dodatku cieżko obecnie przejśc chodnikiem bez potknięcia się o paczkomat. Innymi słowy jest w Tobie najzwyczajniej zła wola.

i nie mam pojęcia na jakich zasadach działają

Bardzo dobrych. Możesz przeknać się samodzielnie za śmieszne pieniądze.

Ale chyba nie chcesz powiedzieć że wszystkie to powyższe zabiegi to wygodniejsza od mojej forma zakupów?

Tak w ogóle to lepiej nie korzystać z tych paczkomatów, bo są okradane. Lepiej odebrac od kuriera , w Żabce czy na stacji benzynowej, czy na poczcie.

--
animka