Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy istnieje taka drukarka atramentowa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy istnieje taka drukarka atramentowa?
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Sun, 12 Feb 2023 16:27:29 -0800 (PST)
piątek, 10 lutego 2023 o 05:11:03 UTC-6 _Master_ napisał(a):
> Dobra
> Zaczynam świrować ;-)
>
> A może normalnie pójść do małej drukarni i zażyczyć sobie zadrukowanie
> na papierze syntetycznym normalną farbą kryjącą złotą/srebrną offsetową
> a potem sobie drukować laserem.
>
> Za dawnych czasów tak się robiło na zwykłym kredowym lub kartonie różne
> wizytówki czy zaproszenia.

Nie wiem dokladnie co chcesz uzyskac ale obstawiam ze cos z weselami czy
podobne.

Poszukaj sobie tego:

https://www.termonadruk.pl/na-twarde-powierzchnie/279-papier-forever-multi-trans-metallic-a4.html
Lub podobne, Sa na jutubach jakies filmiki jak ludki takie blyskate grafiki na
papier wrzucaja.

I to se na te plyty klej...