Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy istnieje taka drukarka atramentowa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy istnieje taka drukarka atramentowa?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 9 Feb 2023 01:25:14 +0100
Dnia Wed, 8 Feb 2023 23:49:07 +0100, _Master_ napisał(a):

> która wydrukuje na folii samoprzylepnej (lustrzanej) albo innym
> "trudnym" tworzywie.
>
> Zacząłem szukać w urządzeniach domowych z przystawkami do zadruku płyt
> CD/DVD ale cienko to widzę.
> Trzeba to pomacać l(
>
> 20 lat temu drukowałem wizytówki na papierze ozdobnym na którym tusz z
> poczciwego HP nie chciał wysychać.
> Lekarstwem było polakierowanie UWAGA! lakierem do włosów.
>
> A dziś?

Drukarki termotransferowe albo "kredkowe".
Termotransferowe zostały już jako etykieciarki lub fotograficzne, inne typy
zniknęły.
Kredkowe też chyba już wyginęły.

Może inaczej:
Jakie tworzywo?
Co chcesz uzyskać?
Druk w kolorze?
Wymiary?

Bo są laserowe grawerki.
Są kolorowe etykieciarki.
Są przemysłowe plujki długodystansowe, skutecznie drukujące nawet z
kilkunastu centymetrów.

--
Pozdrawiam.

Adam