Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] i5-6500T dekodowanie VP9

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] i5-6500T dekodowanie VP9
From: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_wstaw_nick_@greysector.net>
Date: Thu, 29 Dec 2022 12:51:15 +0000 (UTC)
Date: Sat, 24 Dec 2022 13:29:24
From: Adam

> Czytaj uważnie: i7-3770 czyli intel trzeciej generacji.
> Dla Win 10 do pracy już raczej się nie nadaje, tym bardziej do gier.

Bzdura totalna. Mam i5-3570K i od lat śmiga, aż miło. Głównie pod
Linuksem do pracy, okazjonalnie Win10. Z SSD i odpowiednią ilością
RAM nie zauważam żadnych opóźnień.

> W znajomych firmach już ponad rok temu pozbywali się laptopów Della z
> i5-5200.

Broadwell dodaje sprzętowe dekodowanie i kodowanie VP8 oraz dekodowanie
VP9 i HEVC 10-bit, więc poza AV1 dekoduje sprzętowo praktycznie każdy
film. Poza tym ma "natywną" obsługę 4k (chociaż mój też potrafi
wyświetlić, jeśli się go odpowienio przekona).

Nie widzę powodu, aby się pozbywać dobrego sprzętu. ;)

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPM Fusion  http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and