Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Samoczynne resetowanie komputera ... Zasilacz?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Samoczynne resetowanie komputera ... Zasilacz?
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Fri, 02 Dec 2022 04:06:13 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 1 Dec 2022 23:46:48 +0100
 doszła do mnie wiadomość
<1s5sjwd71dqjw$.1ng1qk70boquc$.dlg@40tude.net>
 od Adam <a.g@poczta.onet.pl>  :

>https://ithardware.pl/aktualnosci/amazon_new_world_uszkodzilo_karte_nvidia_rtx_3090-17107.html

Tu bym gry nie winił, gra bierze to, co daje karta, a karta dała tyle,
że aż się sfajczyła(ale chyba do końca nie wiadomo co to było).
Obstawiam overlocking lub nawet źle zaprojektowaną kartę, słabszy
egzemplarz GPU czy coś podobnego.

>a tu nie grafika, tylko monitor:
>
>https://spidersweb.pl/2022/10/aktualizacja-linuxa-lista-najwiekszych-wpadek-informatyki.html

A to mi przypomina wirusa albańskiego(skasuj sobie kilka losowych
plików, a mnie prześlij dalej).
Bad design.
--
Pójdziesz Pleśniowy