Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Samoczynne resetowanie komputera ... Zasilacz?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Samoczynne resetowanie komputera ... Zasilacz?
From: miroski <miroslawmorawskipl@gmail.com>
Date: Fri, 9 Dec 2022 02:35:55 -0800 (PST)
Od 3 dni bez resetów po wyjęciu karty graficznej - działam na integrze i5-7400.
Nie przesądza to jeszcze o winie karty. Sprawdzałem wszystkie podłączenia na
płycie i zasilaczu i ze zdziwieniem usłyszałem klik zatrzasku gdy "pobujałem"
lewo-prawo wtyczkę 24 pin. W niedzielę włożę ponownie kartę i będzie wiadomo.
Przy okazji zapytam jak wyczyścić dysk ssd nvme funkcją erase jeżeli dysk jest
systemowy i ma na nim być ponownie zainstalowany system? Firmowy program Adata
na to nie pozwala. W biosie też mogę wyczyścić tylko drugi dysk ssd, nie
systemowy. Jest jakiś prosty program do dysków ssd uruchamiany z nośnika, który
wyczyści mi systemowy dysk funkcją erase?