Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Samoczynne resetowanie komputera ... Zasilacz?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Samoczynne resetowanie komputera ... Zasilacz?
From: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_wstaw_nick_@greysector.net>
Date: Wed, 7 Dec 2022 11:01:08 +0000 (UTC)
Date: Tue, 29 Nov 2022 23:00:41
From: miroski
> Od kilku tygodni mam problem z resetowaniem PC. Z resetowaniem a nie
> restartem po błędzie. Opcję restartu po awarii mam wyłączoną. Historia
> niezawodności ma pełno wpisów "system Windows nie został prawidłowo
> zamknięty". Dokładnie taki sam wpis pojawia się po ręcznym resecie
> przyciskiem na obudowie. PC stary, i5-7400, 8GB Ram, Win10 ale kilka
> miesięcy temu zmieniłem obudowę, grafikę i zasilacz. Zasilacz Corsair
> 550W ale nie nowy - używany z Allegro. Co może być najbardziej
> prawdopodobną przyczyną tych resetów. Dodam, że czasami monitor traci
> [...]

Przyczyną może być też punktowe przegrzewanie się procesora. Może pasta
gdzieś zeszła z pomiędzy procesora a radiatora?

Zdejmij radiator z procesora, wyczyść oba elementy i nałóż nową pastę
termoprzewodzącą.

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPM Fusion  http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and