Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procesor z serii Sandy Bridge

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procesor z serii Sandy Bridge
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 13 Oct 2022 06:26:54 GMT
On 2022-10-12, pioruns <www@com.pl> wrote:

> Jak widac Microsoft wykrywa nawet nie podlaczone urzadzenia lezace obok. W
> tym przypadku oryginalna myszke OEM. Masz szczescie ;)

No właśnie od dłuższego czasu nikt chyba żadnych ofensywnych działań tu
nie wykonuje. Może mają jakiś rejestr, gdzie ruchy sprzętowe sobie
odnotowują, ale nie zdarzyło mi się, aby ponowna aktywacja się nie
powiodła. Nigdzie nawet nie musiałem dzwonić. Nb. z tego Win7->Win10 to
też przeszedłęm po terminie i też bez konsekwencji.

A mysz, taka część jak inna. Jest gdzieś w licencji, że ma to być jakaś
interaktywna część np. z numerem seryjnym? Był wymóg przyczepienia
nalepki COA na obudowie, a co do akcesoriów nie kojarzę.

Nb. ostatnio jak się pieniczyłem z tym 5 5600X z innego wątku, to
sciągnąłem najnowszy obraz Win10 do instalacji, a że nie chciało mi się
szukać klucza, to szczerze odpowiedziałem, że nie mam i też instalacja
poszła dalej. Pewnie jakbym już zainstalował to by gdzieś się jakoś tego
w końcu zaczęło domagać, ale też ZCP przy wcześniejszych wersjach to
chyba nie dało się bez klucza instalacji kontynuować. Inne czasy
nastały. Zresztą sam M$ otwarcie przyznaje, że od W10 to jest już inny
model marketingowy niż wcześniej co MZ sporo wyjaśnia.

--
Marcin