Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procesor z serii Sandy Bridge

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procesor z serii Sandy Bridge
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 11 Oct 2022 01:08:08 GMT
On 2022-10-10, Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> wrote:

> Parę lat temu MS umożliwił przypisanie licencji W10 do swojego konta
> Microsoft.
> Po przypisaniu zadziała aktywowanie W10 na dowolnym komputerze, przez
> zalogowanie do swojego konta Microsoft.
>
> Naturalnie jeśli "dowolny" komputer nie będzie podobny do tego, na
> którym pierwotnie był instalowany system, to taka aktywacja będzie
> niezgodna z licencją. Ale w praktyce nikt tego nie egzekwuje, czyli
> sprawa z zakresu moralności.

Odnoszę wrażenie, że mocno odpuścili, ale to też może kwestia regionu. W
każdym razie wielokrotnie robiłem przeróżne rewolucje sprzętowe i nigdy
nie było problemu z ponowną aktywacją wręcz pełnej wymianie wszystkich
bebechów. Mam wręcz jedną maszynę, do której był pierwotnie kupiony Win7
z myszką jako pakiet oem, w tej chwili tam jest już Win10, na trzeciej
płycie bez żadnej pierwotnej składowej częsci poza tą myszką w szafie
obok.

--
Marcin