Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procesor z serii Sandy Bridge

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procesor z serii Sandy Bridge
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Sat, 29 Oct 2022 22:13:10 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 29 Oct 2022 17:50:29 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <635d4bcf$0$463$65785112@news.neostrada.pl>
od "Kamil" <nospam@tlen.pl>  :

>Tego się obawiałem. Nowsze, a do kitu.  Mysz, klawiatura, a z resztą ganiaj
>pod biurko na tył obudowy. DO d... takie dictum.

>Pewnie mogę, ale z tyłu jest 5 USB. Wystarczy parę cm przedłużacza.

Ja USB traktuję jako zło konieczne, klawiatury i myszy mam na PS/2 od
lat(nawet w laptopach, PS/2 są na stacjach dokujących).

>Pzdr

Szwambuł Trantiputl
--
Pójdziesz Pleśniowy