Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obudowa do NVMe SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obudowa do NVMe SSD
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 26 Oct 2022 23:28:51 GMT
On 2022-10-26, RadoslawF <radoslawfl@gmail.com> wrote:

> Czyżbym pomylił nvme z sata?
> Zdawało mi się że nvme ma dwa wcięcia.

ZCW i Nvme i SATA mogą mieć jedno lub 2 (B, M keys). Tam jest taki
burdel, że łatwo się pogubić. A są zdaje się jeszcze M.2 z A i E keyes.

https://sc02.alicdn.com/kf/Hf6624f34e8404a12a8b307d94414c47d7/238054941/Hf6624f34e8404a12a8b307d94414c47d7.jpg

Dodajmy, że mSATA ma też zbliżone wizualnie do M.2 łącze, ale mSATA to
nie jest M.2 SATA.

https://www.atpinc.com/blog/what-is-m.2-M-B-BM-key-socket-3

--
Marcin