Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] usuniecie blokady zapisu na pendrajwie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] usuniecie blokady zapisu na pendrajwie
From: marek <marek.nowakowski@wp.pl>
Date: Sun, 11 Sep 2022 10:01:50 +0200
Dnia Sat, 10 Sep 2022 10:19:00 +0200, pueblo napisał(a):

> to się chyba robiło jakąś komendą AT np. Topnet info

Dzięki za namiary. Znalazłem procedurę:
https://forum.gsmhosting.com/vbb/f83/huawei-modem-virtual-cd-disable-solution-1361345/

Rozumiem, ze ta zadział niejako "lokalnie" i po przełożeniu modemu do
innego PC należy ją powtórzyć. A jeśli chciałbym wyłączyć opcję bootowania
niejako na stałe w modemie, to potrzebny będzie do tego jakiś programator
JTAG z softem i podpinanie się do PCB?