Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] usuniecie blokady zapisu na pendrajwie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] usuniecie blokady zapisu na pendrajwie
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Tue, 6 Sep 2022 09:48:00 -0700 (PDT)
wtorek, 6 września 2022 o 06:45:31 UTC-5 PiteR napisał(a):
> in <news:tf6odq$3rcsu$2...@dont-email.me>

> nie wiem co to ale sie dowiem ;)
> pewnie tak
> nie
> mam 9szt wszystkie tak samo sie zachowują
> są zaprogramowane przez wydawcę tylko jeszcze nie wiem czy wypalone
> prądem na amen połączenie czy da się odprogramować softem do resetu
> pendrajwa.

Jesli taka akcja to tylko poszperanie w sterowniku ma szanse cos dac. A
sterownikow masa i nie do kazdego soft zarzadzajacy sie trafi.
Metody z dd/dispartem raczej nie zadzialaja.

Kiedys mialem taki przypadek ale szukanie softu zeby to przeprogramowac zeszlo
mi tyle ze stwierdzilem ze nie warto "bo sie na niego w sumie niewiele zmiesci"
A rozgrzebanie tego na poziomie elektroniki (jakis jtag czy inne programowanie)
to rownie karkolomna sprawa jak sie nie wie co i jak...