Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak sformatować dysk, który ma usunięte partycje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak sformatować dysk, który ma usunięte partycje
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Sun, 4 Sep 2022 23:32:00 +0200
W dniu 2022-09-04 o 17:51, PiteR pisze:
in <news:tf29vb$543$1@news.icm.edu.pl>
user Animka pisze tak:

DISKPART> list disk

    Disk ###  Status         Size     Free     Dyn  Gpt
    --------  -------------  -------  -------  ---  ---
    Disk 0    Online          232 GB  1024 KB
    Disk 1    No Media           0 B      0 B
    Disk 2    No Media           0 B      0 B
    Disk 3    No Media           0 B      0 B
    Disk 4    No Media           0 B      0 B

DISKPART>

To jakaś parodia, no i te GB się nie zgadzają i 4 dysków nie mam.
Na dysku C mam 2 partycje, na tym dopinanym Toshiba też miałam 2
partycje.
teraz napisz

select disk 0

a potem napisz

list partition

Napisałam w temacie o sformatowaniu, ale wlaściwie to nie chcę go formatować bo mam na nim ważne dane :-(

--
animka