Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak sformatować dysk, który ma usunięte partycje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak sformatować dysk, który ma usunięte partycje
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Sun, 4 Sep 2022 15:55:49 +0200
W dniu 2022-09-03 o 21:13, Szwambuł Trantiputl pisze:
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 3 Sep 2022 19:34:15 +0200
  doszła do mnie wiadomość  <tf038k$msr$1@news.icm.edu.pl>
  od Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>  :
W dniu 2022-08-31 o 01:54, Animka pisze:
W dniu 2022-08-29 o 18:53, Irokez pisze:
W dniu 29.08.2022 o 17:28, ąćęłńóśźż pisze:
Lub odzyskać.
Np. darmową wersją EaseUS lub czegoś podobnego.

lub wejść w zarządzanie dyskami i nadać literki partycji

Odpowiem jutro (tzn. dzisiaj jak się wyśpię), bo ten Menadżer dysków
jeśli dobrze pamiętam to nie widzi tego dysku.Jutro sprawdzę jeszcze raz
czy jest dysk nr.6.

Nie widzi tego dysku.

To może trzeba podpiąć kamerę USB i skierować na dysk, wtedy komputer
go zobaczy.

A na poważnie, osobiście sądzę, że trzeba ten dysk wypróbować na innym
komputerze bo może się okazać, że dysk zdechł i tylko sobie czas
marnujesz.

Mruga cały czas i działa. Nie mam do kogo iśś z tym dyskiem,do jakichś wynajmujących "mongołów" nie pójdę. Zapytam jeszcze koleżankę czy ma czynny komputer. Ona tylko sobie po internecie surfowała i na komputerach sie nie zna.
Jeśli by jej komputer widział ten mój dysk na USB to co ja mam zrobić?

To widzi AIDA (w dyskach fizycznych):
Dysk nr 1 - SAMSUNG SP2504C (232 GB) C: D:
Dysk nr 6 - TOSHIBA External USB 3.0 (465 GB)

Partycja        Typ partycji    Dysk    Przesunięcie początkowe Długość partycji
#1      MS Reserved             0 MB    128 MB
Partycja        Typ partycji    Dysk    Przesunięcie początkowe Długość partycji
#2      Unknown (GUID: {E75CAF8F-F680-4CEE-AFA3-B001E56EFC2D})          129 MB
476811 MB

Menadżer dysków nie widzi żadnego dysku Nr.6.

--
animka