Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta Quadro M2000 4 GB GDDR5

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta Quadro M2000 4 GB GDDR5
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 28 Sep 2022 23:14:48 +0200
Hasło 'Power Mizer"?
Jeśli tak, to może pomoże powermizer.exe lub ręczne dłubanie w rejestrze.

-----
Kupiłem niedawno używanego kompa Della t5810 z grafiką Quadro M2000 (4 GB GDDR5), o ile wiem Dell w tym modelu montował te karty fabrycznie. System: Win10. Grafika zachowuje się dziwnie - od czasu do czasu obraz niknie całkiem na sekundę, może dwie, może krócej. Nie za często, co parę paręnaście minut. Nie jest to jakiś wielki problem skoro rzadko oglądam filmy ale na tyle by się trochę zmartwić Sprzęt się rozkrzacza i rysuje się perspektywa wymiany części - a te karty, nówki, trochę kosztują. Mam oczywiście zainstalowane najnowsze sterowniki itd. a kable są łączone solidnie :)) Napisałem że dziwnie zachowuje się grafika, i tu moje pytanie: niby skąd mam wiedzieć czy to grafika a nie płyta czy nawet stary już monitor. Monitor raczej nie, bo działa z innymi kompami. Zgaduję że jest to grafika, bo ma wyjścia na 4 monitory i po podłączeniu monitora do innego gniazda krótkie przerwy są jakby częstsze - ale to niekoniecznie dowód. By się przekonać, najlepiej byłoby grafikę zainstalować w innym kompie ale to trochę kłopotliwe. Jest jakiś prostszy sposób by to sprawdzić? Jakiś program diagnostyczny kart graficznych? Pozdrawiam