Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta Quadro M2000 4 GB GDDR5

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta Quadro M2000 4 GB GDDR5
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 11 Sep 2022 10:39:58 +0200
in <c1744910-5558-4593-a230-7b2781fc45afn@googlegroups.com">news:c1744910-5558-4593-a230-7b2781fc45afn@googlegroups.com>
user Mariusz Cysewski pisze tak:

> Witam! Kupiłem niedawno używanego kompa Della t5810 z grafiką
> Quadro M2000 (4 GB GDDR5), o ile wiem Dell w tym modelu montował
> te karty fabrycznie. System: Win10. Grafika zachowuje się dziwnie
> - od czasu do czasu obraz niknie całkiem na sekundę, może dwie,
> może krócej. Nie za często, co parę paręnaście minut. Nie jest to
> jakiś wielki problem skoro rzadko oglądam filmy ale na tyle by się
> trochę zmartwić Sprzęt się rozkrzacza i rysuje się perspektywa
> wymiany części - a te karty, nówki, trochę kosztują.

co parę paręnaście minut to bym oszalał

po taniosci na szybkosci kup coś innego np GT1030 pasywną.
wyciąga 3840x2160 w 60Hz

https://www.amazon.co.uk/MSI-NVIDIA-GeForce-Express-Graphics/dp/B071NW37J8

> Mam oczywiście zainstalowane najnowsze sterowniki itd. a kable są
> łączone solidnie :)) Napisałem że dziwnie zachowuje się grafika, i
> tu moje pytanie: niby skąd mam wiedzieć czy to grafika a nie płyta
> czy nawet stary już monitor. Monitor raczej nie, bo działa z
> innymi kompami. Zgaduję że jest to grafika

Mam zaniki na jednym z komputerów gdzieś raz na tydzień ale zlewam
bo to nie komp głowny. Telewizor jest nowy, drugi tv też nowy i z
pozostałymi wejsciami HDMI nie zanika. Po za tym przekładałem
wtyczki.

Jeśli to nie windows 10 który ma takie napady jak black screen of death
to po prostu imho winna karta.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety