Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Długość kabla sieciowego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Długość kabla sieciowego
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Mon, 26 Sep 2022 14:57:00 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 26 Sep 2022 11:48:01 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <tgrsgh$h6e$1@gioia.aioe.org>
 od trybun <MaLeChSo@jachu.cb>  :

>Po fachowemu(??) Tak, będzie firmowy, z uwagą że jest to firma "x".
>Przy jednym z kompów padła karta wifi. 0bliczylem że taniej będzie mi
>przestawić sieć na kabel niż kupować nową. Poza tym oczywiście na plus
>to że taka sieć będzie bardziej stabilna, przynajmniej mam taką nadzieję.

Spokojnie, to wszystko jest tak wyliczone, że od jednego do stu metrów
(a nawet więcej)będziesz miał w praktyce bez spadków, oczywiście, przy
rozsądnym kablu(jeśli go nie pozaginasz).
Ja w domu przemigrowałem na ethernet, bo wifi to był nieustający bój w
hucie, oczywiście wifi zostało dla przenośnych banerów reklamowych,
potocznie zwanych smartfonami i tabletami z Androidem.
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy