Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak sformatować dysk, który ma usunięte partycje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak sformatować dysk, który ma usunięte partycje
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Sun, 4 Sep 2022 15:27:48 +0200
W dniu 2022-08-31 o 01:45, Animka pisze:
W dniu 2022-08-29 o 18:16, PiteR pisze:
in <news:teij4t$148r$1@gioia.aioe.org>
user Animka pisze tak:

Dysk Toshiba 500 GB na USB miał dwie partycje które zniknęły i nie
mają teraz liter dysków (partycji)

start uruchom diskmgmt.msc

potem prawym na pierwszym kwadracie z lewej
konwertuj do GPT

potem prawym gdziekolwiek na dysku i założ nowa partycję.

Jutro podłączę znowu ten dysk.Poczekam najpierw na to co napiszesz o tych wklejonych z Aidy informacjach o partycjach. Tem mój Menadżer Dysków wcale mi nie pokazywał tego dysku, nie widział go, a Aida podała dokładne informacje.

Aida widzi a system nie widzi :-(

--
animka