Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak sformatować dysk, który ma usunięte partycje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak sformatować dysk, który ma usunięte partycje
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Sun, 4 Sep 2022 15:41:50 +0200
W dniu 2022-09-03 o 21:05, PiteR pisze:
in <news:tf03gv$n6j$1@news.icm.edu.pl>
user Animka pisze tak:

Widzi tylko to co na twardym dysku w komputerze, ale ja sie nie znam.
Wklejam to co mi "podał" ten diskpart:

wydaj mu komendę

list disk

to pokaże wszystkie dyski wewnętrzne i podłączone do komputera.

To jest raczej polecenie do Win.10, bo mnie pokazał to:

wydaj mu komendę

list disk

to pokaże wszystkie dyski wewnętrzne i podłączone do komputera.

Microsoft Windows [Version 6.3.9600]
(c) 2013 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.

C:\WINDOWS\system32>diskpart

Microsoft DiskPart version 6.3.9600

Copyright (C) 1999-2013 Microsoft Corporation.
On computer: XXXXX

DISKPART> list disk

  Disk ###  Status         Size     Free     Dyn  Gpt
  Disk 0    Online          232 GB  1024 KB
  Disk 1    No Media           0 B      0 B
  Disk 2    No Media           0 B      0 B
  Disk 3    No Media           0 B      0 B
  Disk 4    No Media           0 B      0 B

DISKPART>

To jakaś parodia, no i te GB się nie zgadzają i 4 dysków nie mam. Na dysku C mam 2 partycje, na tym dopinanym Toshiba też miałam 2 partycje.

--
animka