Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD Samsung Magician

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD Samsung Magician
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Tue, 23 Aug 2022 09:20:10 +0200
Przypomniało mi się, bo waliłem nosem kilka lat temu kupując te dyski:
Magician v. 4.9.7 to stara wersja programu nie rozpoznająca prawidłowo wówczas
nowych EVO 860.
Ale mylące jest to, że próba aktualizacji z poziomu programu kończy się komunikatem "masz najnowszą wersję Magician" co jest nieprawdą. Najnowsza wersja to Magician 7.1.1, tyle że 4.9.7 było ostatnią wersją potrafiącą optymalizować EVO 840. Nowsze wersje Magiciana (od v.5.0 w górę) nie chciały optymalizować serii EVO 840, więc zainstalowałem v.4.9.7 wyszukaną w archiwach. Zainstalowany najnowszy Magician v. 7.1.1 widzi nowy dysk, choć sam program przestał być zgrabniutki lecz stał się kobylasty i co najgorsze nie ma w nim funkcji optymalizacji dysku obecnej w wersji 4.9.7 (kilkudziesięciominutowa optymalizacja SSD, odpowiednik defragmentaryzacji).